Založit webové stránky nebo eShop
 

DKP Racing

Sezóna 2011

24.8.2011

Nová Bystrica 2011

Po roční pauze jsme opět zavítali na nádhernou 5300m dlouhou trať v krásném Kysucko Oravském prostředí.Celý víkend vládlo slunečné počasí což dotvářelo celkovou atmosféru tohoto závodu.

Za DKP Racing přijeli do Bystrice dva jezdci:

-ve třídě E2/C-1600 Aleš Ryš se speciálem JEMA 630 GT  ,který bohužel pro poruchu spojky nebyl vůbec klasifikován a velmi rychle ukončil závodní víkend v Bystrici.

 

-ve třídě S1-2000 se děly divy,když si Petr v sobotu připsal premiérové vítězství v tomto seriálu a to rozdílem třídy.Druhého Lubomíra Loubala porazil o více než 5sekund a favorité na Hondách se umístili až na zbylých příčkách.V neděli Petr vítězství potvrdil,ale už to nebylo tak jednoznačné,jelikož druhý Jakub Satek zrychlil a přetahoval se s Petrem o desetiny sekund.Nakonec byl mezi nimi rozdíl 0,38s.

9.8.2011

Šternberk 2011

Hned následující víkend po Slavkově se jel závod ve Šternberku na slavné trati Ecce Homo-tedy pouze na její části a to na 2700metrech.

Za DKP Racing opět přijeli pouze tři jezdci: 

-ve třídě HA1-2000 Lukáš Tomeček na jedničkovém Golfu v sobotu bohužel závod nedokončil,jelikož mu letos již po několikáté upadlo táhlo řazení a podle všeho to bylo naposledy neboť ihned po otevření kapoty letělo s nadávkama do lesa.V neděli se Lukáš polepšil a zajel stabilní výsledek kdy skončil třetí 0,8sekundy za druhým polákem Staniakem.

 -ve třídě E1+2000/2WD Pavel Kotek s BMW M3 v sobotu ráno pocuchal své auto,když si udělal výlet na palouček(viz. fotogalerie).Vše se naštěstí obešlo bez vážnějších následků a mohl pokračovat v bojích.Pavel obsdil v sobotu třetí příčku a v neděli si to zopakoval.Tímto výsledkem si předčasně zajistil absolutně první místo ve své skupině pro tento rok,ke kterému mu gratulujeme.

-ve třídě E2/C-1600 Aleš Ryš se speciálem JEMA 630 GT  v sobotu po problémech s unibalovým kloubem dokončil závod na místě druhém za Tondou Piekarzem.Stejný výsledek zopakoval Aleš i v  neděli a tím si pojistil průběžné první místo ve skupině před polkou Irenou Steč.

 

1.8.2011

Slavkov u Brna 2011

Tento závod byl původně vypsán pouze jako volný,ale po zrušení Vsetína byl tímto nahrazen jako bodovaný.Startovní pole bylo velmi početné a to slibovalo silné zážitky,které se opravdu dostavily ať už v podobě bojů o setiny ve skupinách,tak v nehodách na trati - povrch ve Slavkově je velmi specifický a hlavně uklouzaný.

Za DKP Racing opět přijeli tři jezdci:

-ve třídě E1+2000/2WD Pavel Kotek  s BMW M3,který v sobotu opět zabodoval,když za sebou udržel velmi kvalitní jezdce se silnějšími stroji a umístil se na místě třetím.

V neděli se jela druhá jízda na dešti,Pavel svůj výsledek zopakoval a šel si na bednu pro bronz.

 

 

-ve třídě S1-2000  Francois Chazelle na Peugeotu 205 GTI,který v sobotu dokončil závod na osmém místě se ztrátou 0,17s na sedmého Loubala.

V neděli František zrychlil a posunul se na místo páté se ztrátou 1,5s na čtvrtého a nechal za sebou velmi zkušené borce-pátý Jakub Satek ztratil na Františka pohé 0,3sekundy.

-ve třídě S1-2000 Petr Mitánek ,který v sobotu dojel na místě druhém se ztrátou 0,02s za Antonínem Danielem.

V nedělním ranním tréninku Petr zavadil o svodidla a Astru opět poupravil.V závodě už si dal pozor a obsadil místo třetí se ztrátou 0,04s.

 

 

 

 

 

19.7.2011

Zvolen 2011

Tímto závodem jsme se přehoupli do druhé poloviny šampionátu LIQUI MOLY Berg Cup 2011.

Počasí,prostředí a závodní trať,to vše bylo nádherné a celý závodní víkend byl velmi podařený.

Za DKP Racing přijeli do Zvolena bodovat tři jezdci:

 -ve třídě E2/C-1600 Aleš Ryš se speciálem JEMA 630 GT,který po oba dny obsadil druhou příčku.V sobotu to bylo o 4,2sekundy,v neděli však Aleš zrychlil a ztratil pouze 2sekundy na prvního.

-ve třídě E1+2000/2WD Pavel Kotek se svým silným BMW M3 obsadil po oba dny třetí příčku za Martinem Juhásem na stejném voze novější specifikace a prvním Pavlem Ulmanem s osmiválcovým BMW.

 

-ve třídě S1-2000 Petr Mitánek,který v sobotu řešil problémy s nefunkčním benzínovým čerpadlem,kdy v první závodní jízdě auto vypovědělo službu.Závada nakonec byla odstraněna a na tom má velký podíl team Jakuba Satka a mechanik Martin Bláha.Bohužel v sobotu Petr nebodoval a přišel tak o cenné body do konečného hodnocení.V neděli již vše fungovalo a Petr vybojoval druhé místo se ztrátou 2,4sekundy před Jakubem,třetí skončil Lubomír Loubal,který ztratil na Petra 1sekundu.

    

Největší novinkou tohoto roku je nový člen DKP Racing Matyáš Mitánek,který se narodil 1.7.2011

                                                     

 

8.6.2011

Krásné,smolné Vrbno pod Pradědem-tak by se dal popsat pátý závod sezóny

Za DKP Racing startovali ve Vrbně pouze dva jezdci:

 

1 - Pevel Kotek v sobotním závodě zazářil kdy si svými velmi rychlými a vyrovnanými časy vyjel první místo o 1,55sekundy před Karlem Knopem na mnohem silnějším BMW.

V neděli už klesl na místo druhé právě před Karla,ale opět dokázal zajíždět skvělé časy,kterými se neustále zlepšoval.V celkovém hodnocení obsadil krásnou 22.příčku.

 

 2 - Petr v sobotu obsadil místo druhé o neskutečných 0,02sekundy před Lubomírem Loubalem.Další adept na umístění Michal Slováček točil ve druhé jízdě hodiny,což ho odsunulo až na příčku pátou.

V neděli již trénink napověděl,že souboje ve skupině budou opět urputné.Po první závodní jízdě byl Petr na místě třetím,ale druhá jízda se mu vyloženě povedla,když zajel nejlepší čas skupiny S12000 a tím se dostal na průběžné první místo o 0,1sekundy před Slováčka a 1,5sekundy před Loubala .Třetí jízda byla hodně vypjatá,jelikož vyhrát chtěli všichni,jenomže Petr svou snahu přehnal a ve čtvrté zatáčce boural do příkopu.Michalovi se jízda povedla a porazil Petra v součtu o 0,72 sekundy.Petr tedy opět obsadil místo druhé.

V sekci VIDEO je odkaz na video z Vrbna včetně nehody.

 

 

23.5.2011

Čtvrtý závod sezóny nás zavedl do Násedlovic na Memoriál St. Firtla 2011

 Počasí bylo opět skvělé a vysoké teploty nás provázely celým závodním víkendem.

Organizace byla opět na špičkové úrovni a až na sobotní rozhodnutí komise jezdců o zrušení druhé závodní jízdy probíhalo vše skvěle.

 Za DKP Racing poprvé startovali noví členové-Pavel Kotek a Aleš Ryš,kteří přinesli do týmové trofeje nejvíce bodů: 

1 – Pavel se svým BMW M3 s přehledem vyhrál po oba dva dny svou skupinu a svými stále se zlepšujícími časy postupoval vzhůru v absolutním pořadím.Je vidět,že mu trať v Násedlovicích vysloveně sedlí. 

 

2 – Aleš s Jemou 630 GT začal v sobotu opatrně když dojel třetí se ztrátou 0,7sekundy,ale v neděli už nešetřil sebe ani techniku a přetahoval se o desetinky sekundy s dalším startujícím na tomto voze Tondou Piekarzem.Nakonec skončil opět třetí se ztrátou 0,2sekundy.

 

3 – Kulin vyjel do Násedlovic na první opravdový závod této sezóny.Bohužel se celý víkend potýkal s velmi špatným chováním svého golfu,což mu znemožnilo zasáhnout do bojů o příčky nejvyšší jak ve skupině tak v absolutním pořadí historiků.Přesto všechno se nevzdal a v neděli se umístil na místě třetím ve skupině.

 

4 – Petr s Astrou absolvoval v sobotní první ostré jízdě výlet do svodidel.Ten se obešel bez   okamžitých následků,ale jelikož došlo ke zrušení druhé jízdy tak tento čas stačil až na čtvrté místo se ztrátou 0,6sekundy.V neděli se nevedlo o moc lépe a bylo z toho opět místo čtvrté.

 

Bohužel zbylí členové se tohoto závodu nezúčastnili-Františkovi se nepodařila odstranit závadu na brzdách a Lukáš krom předmanželských povinností staví nový vůz (VW Polo první generace).

 

 

 

 

 

10.5.2011

Třetí závod sezóny v Náměšti nad Oslavou,který byl ovšem první opravdu kopcový je za námi a z našeho pohledu byl velmi úspěšný.

Celým víkendem nás provázelo nádherné slunné počasí a velmi příjemné teploty.

Organizace závodu byla na špičkové úrovni stejně jako divácká kulisa,která byla opravdu veliká.

Za DKP Racing stratovali tři jezdci:

1 - František již startoval na nových gumách a v sobotní první jízdě zajel čas,který ho řadil na průběžné šesté místo,ale ihned po startu druhé jízdy přestalo auto řadit v důsledku upadlého táhla řazení.Závadu ihned v depu odstranil a těšil se na nedělní závod,který dojel celý,ale ve druhé jízdě si vytočil hodiny a skončil ve skupině na místě osmém.

 

2 - Petra opět potrápil přední tlumič,ale vše dobře dopadlo.Boje ve skupině byly opravdu urputné a Petr v sobotu dojel na místě druhém s minimální ztrátou 0,6sekundy v součtu jízd na prvního Jakuba Satka,avšak třetí v pořadí Luboš Loubal ztratil na Petra v součtu pouhé 0,1sekundy!!!.

V neděli se vyrovnanost startovního pole potvrdila,když po první závodní jízdě bylo pět jezdců v jedné vteřině.Konečné pořadí vypadalo tak,že Loubal  s Golfem v dalších jízdách všem ujel a zaslouženě bral poprvé první místo o 2,4s. před druhým Satkem a třetím Petrem,který ztratil na druhého 1,2s.Petr si nemohl být jist ani posledním místem na bedně jelikož v pořadí čtvrtý na něj ztratil pouze 0,8s. v součtu jízd.

Sestřih celé skupiny S1-2000:

http://www.youtube.com/watch?v=CbF9Luj26hI 

 http://www.berg-cup.cz/vysledky.php

 3 - Lukáš se svým historickým Golfem jezdil opět skvěle,když v sobotním závodě dojel druhý se ztrátou 1,2s. na vítězného Petra Němce na Ladě 2105 VFTS.Historická vozidla bodují zvlášť do absolutního pořadí a v tom Lukáš obsadil v sobotu krásnou druhou příčku,když za sebou udržel podstatně výkonější stroje. 

V neděli svůj výkon zopakoval a dojel opět druhý se ztrátou 2,2s.V absolutním poředí si pohoršil na příčku třetí kdy za sebou neudržel o 0,3sekundy Libora Jelínka na BMW 3,5CSL.

 

 

Sestřih celé skupiny HA:

http://www.youtube.com/watch?v=-36hJOz-EPw 

Boje ve skupině budou pokračovat daším závodem v Násedlovicích 21.-22.5.2011- a jistě budou velmi zajímavé. 

Novinkou do dalších závodů je rozšíření teamu DKP Racing o nové členy:

1 - Pavel Kotek bude bojovat se svým silným BMW M3 ve třídě E1+2000/2WD

 

2 - Aleš Ryš ve třídě E2/C-1600     s Jemou 630 GT,kterou důvěrně známe

 

26.4.2011

Druhý závod sezóny nás zavedl na jižní slovensko k Dunajskej Stredě,kde nás celý víkend provázelo krásné slunné počasí.

Zavítali jsme na nově zbudovaný okruh Slovakiaring,kde jsme opět jeli jednodenní okruhový dvouzávod tzn.,že jsme přijeli až v sobotu ale zato závodili celou neděli(teda jak kdo).

Za DKP Racing jsme opět přijeli bojovat pouze jen dva,ale do Náměště nad Oslavou už nás opravdu bude více,minimálně o Šternberskou střelu.

1- František opět bojoval se špatným obutím svého Peugeota neboť dodavatel gum je nestihl dopravit včas,ale i tak si vedl dobře a v prvním závodě obsadil místo páté se ztrátou 1,3s v součtu jízd na příčku čtvrtou.V závodě druhém si polepšil a dojel čtvrtý s již větší ztrátou na dalšího v pořadí.

2- Petr chtěl porazit stále prvního(J.Satek-Civic TypeR),ale opět se mu to nepovedlo a tak dojel druhý se ztrátou 2,7s v součtu jízd.

 

Ovšem při nájezdu na start druhého závodu něco ve voze velmi silně prasklo,stačilo otevřít kapotu a bylo jasno-zlomený tlumič pérování v horním uložení znamenal konec daší jízdy a to i té pomalé jelikož při pokusu o otočení vozidla a návrat do depa se kolo vyvrátilo a to byl definitivní konec.

Naštěstí se to nestalo v závodě,protože následky by byly jistě velmi špatné.

13.4.2011

První závod nové sezóny na Masarykově okruhu je za námi a na startu jsme se za DKP Racing sešli dva:

1-František se svým Peugeotem 205GTI obsadil v prvním závodě 7.místo a ve druhém se propadl na místo 8. Nicméně ztráta na jezdce před ním byla vždy 1sekundu/jízda,což je velmi pozitivní.

Jelikož plánuje nákup nových pneu a samosvorného diferenciálu dá se očekávat,že velmi zrychlí a bude v dalších závodech tvrdě bojovat o lepší umístění.

 

2-Petr se svou Astrou nečekaně prohnal ty nejlepší z minulého roku a je vidět,že změny které se na vozidle během zimy udály byly krok správným směrem.

V prním závodě skončil na místě třetím se ztrátou 0,8s v součtu jízd na druhého Martina Čábelu(Honda Integra type R)a 1,1s v součtu na prvního Jakuba Satka(Honda Civic type R).

V závodě druhém to bylo opět místo třetí,ale ztráta už byla větší- 2,2s respektive 2,8s.

 

Následující závod na Pezinské babě byl z důvodu kalamitního stavu vozovky zrušen a namísto něj pojedeme další okruhový závod na Slovakiaringu,kde se nás již podle všeho sejde za DKP více.Přidá se k nám Lukáš se svým Golfem,který začne trápit konkurenci ve třídě historiků protože ani on v zimě nezahálel.

Jan Kulin Deutscher ještě na tomto závodě startovat nebude,jelikož míří s celou svou rodinou na Korsickou rally.

25.2.2011

Nová sezóna pomalu klepe na dveře a práce ve všech garážích pomalu finišují.

 

Složení jezdců DKP Racing pro rok 2011

1) Jan Kulin Deutscher VW Golf I skupina HA1-2000

2) Lukáš Tomeček VW Golf I skupina HA1-2000

3) Petr Mitánek Opel Astra GSI skupina S1-2000

4) Francois Chazelle Peugeot 205 GTI skupina S1-2000

V této sezóně nás posílí v bodování teamů sympatický Francois zvaný František,který jezdil v minulosti amatérké rally v rodné Francii.

 

Vzpomínka na sezónu 2010

TOPlist