Založit webové stránky nebo eShop
 

DKP Racing

Sezóna 2010
24.10.2010
Shrnutí sezóny 2010

Poslední závod sezóny je za námi a tak si dovolím malé shrnutí.

Petr letos poprvé absolvoval kompletní sezónu v seriálu  LIGUI MOLY Berg Cup a ve své třídě S1-2000 si vedl s Astrou GSI docela dobře.Před sezónou si Petr pomýšlel na celkové třetí místo ve skupině.Shodou různých okolností(nehody či poruchy soupeřů),ale také vyrovnanými výkony si nakonec vyjel skvělé druhé místo což je fantastické.

Krom toho si na začátku sezóny vyzkoušel jaké je řízení formulového vozu-Národní formule Delta III. a v neposlední ředě vyzkoušel opravdovou lahůdku –speciál JEMA 630GT,se kterým jel poslední závod v Divákách a vedl si skvěle.
 
 

Lukáš letos absolvoval pouhé tři závody v rámci LIGUI MOLY Berg Cup,jelikož pilně pracoval na tom,aby se z něj stál pan Inženýr což se mu nakonec povedlo.Ale i z toho mála dokázal vyždímat maximum(pokud mu zrovna něco na autě neupadlo) a byl v této sezóně jediný kdo dokázal prohánět absolutního suveréna třídy historických vozidel HA1+1300 Libora Jelínka na 3,5litrovém BMW CSLi.

 
 Honza zvaný Kulin a jeho Golf tak to je kapitola sama pro sebe.
Od konce minulé sezóny dřel se svými otroky(žena Šárka a syn Jiří) na velké přestavbě auta(hlavně zlepšení bezpečnosti) tak usilovně,že sním vyjel až po polovině sezóny na závod ve Vsetíně.
Poté přišel oblíbený Šternberk a stejně jako minulý rok nehoda o svodidla,ale s horšími následky než v roce minulém(chudáci otroci ten nárazník tvořili celý měsíc!).Od té doby stojí auto v garáži a čeká na další předělávku-tentokrát se jedná o celkové snížení a rozšíření vozu.
Krom toho se Kulin pustil do stavby druhého závodního Golfa I. tentokrát určeného pro volný pohár tedy rally,kterou bychom si v příštím roce měli společně vyzkoušet a podle všeho to bude velký zážitek.
 

Rád bych poděkoval své ženě Kačence a dceři Denisce za obrovskou toleranci vůči mě a mému koníčku.

Také děkujeme všem,kteří nás podporují a fandí nám a samozřejmě sponzorům,bez kterých se tenhle koníček dělá jen velmi těžko.

Na závěr foto skoro celé party na výletě mimo ústav:

Mitánek Petr

22.9.2010
Diváky 2010
Poslední závod sezóny je za námi a byla to opravdová třešnička na dortu.
Jelikož byla naše pozice ve skupině neotřesitelná,mohli jsme si dovolit startovat s jiným vozem v jiné skupině a to se speciálem Jema 630 GT z dílen AVPower a zážitek to byl vskutku obrovský jelikož toto je opravdové závodní vozidlo se vším všudy.
 
5.9.2010
Laudon 2010
Po delší přestávce jsme se opět vydali sbírat zkušenosti a zážitky na České kopce.
Po malé nehodě Kulina ve Šternberku,kdy očísl s novým vozem svodidla,jsme šli do boje pouze dva.
               Lukáš ve své třídě HA1+1300  byl tradičně extra rychlý a v sobotu jako jediný jezdec této sezóny sesadil z trůnu Libora Jelínka na 3,5litrovém bavoráku.V sobotu se jezdilo převážně na vodě a Lukáš byl rychlejší o1,3sekundy v součtu obou jízd.V neděli se jezdilo za krásného počasí a dalo se čekat,že Jelínek zrychlí.To se také stalo a Lukáš spadl na místo druhé o 4,7sekundy.I tak gratulujeme Lukášovi za skvělý výkon.
     Petr ve své třídě S1-2000 dojel v sobotu na pátém místě.Bohužel udělal v sobotu při první závodní jízdě na mokré silnici hodiny a tím si znemožnil šanci na lepší umístění.V neděli se snažil nedělat chyby,ale opět se jich nevyvaroval a tak si dojel pro čtvrté místo o 1,4sekundy za Jardou Zemánkem na dieselovém Fiatu.
 
 
28.7.2010
Vsetín 2010
Šestý závod letošní sezóny se jel na velmi oblíbené trati Vsetín-Bystřička,kde jsme se letos poprvé sešli v plné sestavě tří aut.
V pátek jsme ještě měli krásné počasí a stím spojené koupání v Bystřičce,chlazené pívo(za které děkujeme Ivě a Radkovi Valáškovým) a večer pečené sele.
Sobota již byla ve znamení děště,citelného ochlazení a neděle nebyla o moc lepší.
Samotné závody dopadly takto:
 
Kulin ve své třídě E1-2000 začal opatrně což se dalo čekat vzhledem k tomu,že jel tento rok poprvé s nově postaveným autem.I tak si dojel v sobotu pro hezké sedmé místo z 13ti startujících.
V neděli zrychlil,ale porucha převodovky před první závodní jízdou znamenala konec závodění.
  
 
Lukáš ve své třídě HA1+1300 v sobotu v první závodní jízdě ukroutil poloosu na svém Golfu.V tu chvíli nastoupili mechanici Michal,Radek,Tonda a Kulin,kteří vadnou poloosu vytáhli a zároveň rozebrali propůjčený civilní vůz Lukášového tatínka Jirky ze kterého vytáhli poloosu zdravou.Vše probíhalo velmi rychle a díky těmto obětavým kamarádům mohl Lukáš pokračovat v závodění.
Bohužel v sobotu z toho bylo už jen čtvrté místo,ale v neděli Lukáš velmi zrychlil a dostal se na místo druhé o 0,5sekundy za Liborem Jelínkem na BMW 3,5CSLI.
  
 
 
Petr ve své třídě S1-2000 dojel v sobotu na krásném třetím místě o 0,7sekundy za druhým Michalem Slováčkem na Nisanu Sunny GTI.V neděli si polepšil a dostal se na místo druhé o 1,3sekundy před třetím Slováčkem.
 
19.7.2010
Novinky 2010
Tak za prvé bychom chtěli poblahopřát prvnímu Inženýrovi v našem teamu,kterým se stal 15.7.2010 Lukáš Tomeček.
 
Za druhé dokládám fota sobotní špionáže z Česko Těšínské garáže:
 
   
13.7.2010
Násedlovice II. 2010
Letos podruhé jsme bojovali o body do seriálu Liqui Moly Berg Cupu 2010 a to při 12°AV Auto Slováckém kopci v Násedlovicích.
Počasí se opět vyvedlo a bez dostatečného přísunu tekutin to v těchto tropech nešlo.
V sobotu jsem si vyjel krásné třetí místo za velmi rychlými Hondami Type R.V neděli měly závody naprosto stejný scénář a opět z toho bylo třetí místo.
 
Celkově to byl velmi vydařený víkend a už se pomalu začínáme těšit na další závod tzv.
Valašský kopec,Memoriál M.Fajkuse | Vsetín 24. - 25. 7. 2010,kde se konečně sejdeme v kompletní sestavě v čele s Honzou Deutscherem zvaným KULIN a jeho nově postaveným vozem VW Golf I.
 
 
 
 
 
24.6.2010
Pezinská Baba 2010
Velmi teplé počasí doprovázelo náš v pořadí již čtvrtý víkend vrchařského seriálu Liqui Moly Berg Cup 2010, který se uskutečnil na oblíbené slovenské trati Pezinská Baba.
Byl to první závod,na kterém za DKPRacing startoval Lukáš Tomeček a tím bylo konečně zajištěno rozšíření bodového zisku do teamové trofeje.
Lukáš si ve své třídě HA1+1300 vedl po celý víkend výborně a vyjel si 2x druhé místo,ovšem taky to nebylo úplně bez závad,když v neděli řešil upadlé táhlo řazení.
 
Hned v pátek po příjezdu do depa jsem zjistil,že Astra nestartuje.S touto opravou mi pomohl pan Osladil sr. a bylo to pouze špatné ukostření motoru.
V sobotu už to však bylo horší-po první tréninkové jízdě při svozu se z auta začaly ozývat divné zvuky,které vyvrcholily divným trhnutím auta po kterém jsem okmžitě zastavil,ale na nic jsem nepřišel.
V depu však již bylo jasno,velká olejová skvrna pod převodovkou nevěstila nic dobrého.
   
Po bližším ohledání jsme přišli na díru v převodovce,kterou způsobil kousek železa,který prošel do stálého převodu a vyrazil díru v bloku.Za pomoci Lukáše a Kulina se podařilo díru po několika pokusech utěsnit proti úniku oleje a v podstatě jsem takto odzávodil celý víkend.
  
  
V sobotu jsem dojel čtvrtý se ztrátou 4 sekund.
V neděli jsem si dokonce zabojoval o třetí místo,ale nevyšlo to v součtu dvou jízd o 0,7sekundy.
 
 
25.5.2010
Bánovce nad Bebravou 2010
Třetí závod letošní sezóny a opět body do celkového hodnocení za dvě čtvrtá místa,tak to je výsledek uplynulého víkendu.
Opět nás přivítalo krásné prostředí a velice pěkná trať s dosti zrádným povrchem.
   
 
10.5.2010
Náměšť nad Oslavou 2010
Druhý závodní víkend letošní sezóny je úspěšně za námi a nutno říct,že stál ve všech směrech zato.
Pěkná trať v krásném prostředí a vcelku pěkné počasí přilákalo spoustu diváků což vytvářelo
na trati parádní atmosféru.
V sobotu ráno vydatně zapršelo a tréninky se jely na vodě,ale samotný závod se jel na suché trati,
kde jsem si dojel pro druhé místo ve skupině o 1,065 sekundy za prvím Jakubem Satkem
na Hondě Type R.
V neděli se jelo vše za sucha a opět to bylo hodně zajimavé-po první závodní jsem vedl
před Jakubem o 0,1sekundy,ale Kuba ve druhé jízdě neskutečně zatáhl a bylo z toho opět druhé místo.
  
 
 
27.4.2010
Násedlovice 2010
Díky obětavosti mého kamaráda Rosti,jsme mohli vyrazit na první bodovaný závod sezóny s novou převodovkou a bodovat tak do celkového hodnocení seriálu Liqui Moly Berg Cup 2010.
I tento víkend nám vyšlo nádherné počasí v pěkném prostředí moravských vinic,krásných aut a dobrých lidí.
A dokonce z toho byla 2x bedna-po oba dny třetí místo za(prozatím) nedostižnými Alešem Ryšem a Jakubem Satkem. 
 
 
 
 
5.4.2010
Tak a máme za sebou první závodní víkend letošní sezóny na Mohyle Míru 2010 a zároveň premiéru ve formulovém voze.
Celý víkend jsme si užívali krásného počasí,dobrých lidí a hezkého závodění.
Bohužel to ale nebyl víkend bez poruch-již v pátek ve volném tréninku odešla na Astře převodovka a to bohužel znamenalo pro Renka konec závodění.
 Jízda s Deltou je perfektní zážitek a výborná zkušenost,ale rád se zase vrátím do plechovky.
 
  
Více fotek ve fotogalerii.
 
 
28.3.2010
Dnes proběhlo první seznámení s Deltou na malém letišti poblíž Brna:
   
  
 
 
1.3.2010
Termín prvního závodu nové sezóny se blíží a tak bych zde rád uvedl další novinku: Tou je start našeho vozu Opel Astra GSI na Mohyle Míru.
Za volant  podruhé usedne velmi kvalitní řidič Renek Růžička,který se skvěle představil na svém prvním závodě tohoto druhu ve Vysokém Mýtě 09,kde zajížděl velmi dobré časy.
Není se co divit,Renek se živil jako profesionální řidič u hasičů a nemalou školou pro něj byly
3 roky v autokrosu.
 
 
 
31.1.2010
Další novinkou pro rok 2010 je náš prmiérový start s formulovým vozem.
Jedná se o Národní formuli Delta III do skupiny E2/C-1400,zapůjčenou z dílen AV Power Brno.
Tuto premiéru si odbudeme na prvním závodě této sezóny 3.-4.4.2010 na Mohyle Míru v Újezdu u Brna.
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------3.12.2009 
Pro nastávající sezónu 2010 jsme se rozhodli bodovat v KWBT nejen jako jednotlivci,ale i do týmové trofeje.
Proto jsme oslovili ty nejlepší jezdce v ČR,kteří ještě neměli angažmá v žádném týmu .
 
 
Složení jezdců DKP Racing pro rok 2010:
 
Jan Deutscher VW Golf I
Tento skvělý Česko Těšínský jezdec nás bude zastupovat v závodní kategorii E1-2000,což jsou ryzí závodní vozy bez omezení úprav.
Mezi jeho největší koníčky krom závodění patří neustálé rozebírání,rozřezávání a skládání závodního auta,takže v podstatě při každém závodě startuje s úplně novým-vylepšeným vozem.
 
  
   
 
 
Lukáš Tomeček VW Golf I
 Tento nadaný Šternberský jezdec nás bude zastupovat ve třídě HA nad 1300,což jsou historické závodní vozy .
K jeho velkým zálibám patří prohánění se po trati ECCE HOMO v plném provozu.Je to jeho domácí a nejoblíbenější trať na které často závodí a také často vyhrává.Již několik let jezdí na této trati jako předjezdec MMČR a mistrovství Evropy.
 
   
 
 
 
 
Petr Mitánek Opel Astra GSI
 
 
 
 
 
Závěrem chci říct,že nejde o žádné budování hvězdných týmů,ale o sdružení kamarádů kteří mají stejnou vášeň.
TOPlist